Deklaracja dostępności
Wstęp
FILHARMONIA CZĘSTOCHOWSKA im. Bronisława Hubermana zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.filharmonia.com.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Nie wszystkie elementy aktywne w serwisie są dostępne za pomocą klawiatury.
- Nie zawsze jest ostrzeżenie przed otwarciem nowego okna/zakładki w przeglądarce.
- Nie ma na stronie mapy strony ani wyszukiwarki.
- Są filmy, które nie mają audiodeskrypcji.
- Są linki do dokumentów do pobrania, które nie mają informacji o jego formacie, rozmiarze i języku.
- Istnieją tabele prezentujące dane, stworzona w inny sposób niż znacznikami tabel.
- Są na stronie puste linki.
- Nie wszystkie elementy graficzne, mają poprawnie sformułowany atrybut alt.
- Nie ma linków do omijania powtarzających się bloków.
- Nie wszystkie dokumenty do pobrania są dostępne cyfrowo.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. mogą nie być dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez firmę INTERmedi@ Spółka Jawna. Wyniki badania przedstawia raport [plik pdf, 288KB].
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dariusza Madejskiego - mejlowo dariusz.madejski@filharmonia.com.pl lub telefonicznie 34 324 62 48.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mejlowo:
- Adres: ul. Wilsona 16, 42-202 Częstochowa,
- e-mail: filharmonia@filharmonia.com.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.