Filharmonia Częstochowska im. Bronisława Hubermana Filharmonia Częstochowska im. Bronisława Hubermana Filharmonia Częstochowska im. Bronisława Hubermana

Zwrot biletów

  • Kasa Filharmonii przyjmuje zwrot biletów najpóźniej trzeciego dnia roboczego poprzedzającego koncert/imprezę.

    Przykładowo: bilet zakupiony na koncert/imprezę odbywającą się w piątek można ostatecznie zwrócić we wtorek. 
    Bilet zakupiony na koncert/imprezę odbywającą się w sobotę lub niedzielę można ostatecznie zwrócić w środę.

  • Zwrot środków następuje w zależności od formy płatności za bilet - w gotówce, na rachunek bankowy lub rachunek karty płatniczej - w terminie do 7 dni roboczych. 
  • Kasa dokonuje zwrotu środków pod warunkiem zwrotu przez klienta zakupionego biletu.
  • Przy zwrocie biletów zakupionych on-line należy podać numer transakcji oraz imię i nazwisko osoby, na którą zakupiony został bilet. Jeśli klient odebrał z Kasy bilet zakupiony on-line, zwrot będzie dokonany pod warunkiem zwrotu do Kasy odebranego biletu. 
  • W przypadku zwrotu biletów zakupionych na imprezy oragnizowane przez zewnętrzne agencje Kasa Filharmonii przyjmuje zwroty tylko i wyłącznie biletów zakupionych w Kasie Filharmonii. W sprawie zwrotu biletów zakupionych w innych miejscach (portale biletowe, sklepy muzyczne itp.) należy kontaktować się bezpośrednio z miejscem zakupu biletów.